با توجه به فراگیر شدن راه‌اندازی فست فود و فینگر فود و رقابتی شدن آن، بهتر است قبل از اقدام به راه‌اندازی، تحقیقات لازم در این زمینه انجام شود و در صورت امکان از تجربه‌ی کسانی که در این شغل فعالیت دارند هم، استفاده شود. همچنین می‌توان در رویدادهایی که مربوط به راه اندازی فست فود هم هستند، شرکت کرد تا متوجه شد که چه کارهایی پر منفعت و چه کارهایی بی‌فایده هستند. حتی می‌توان با افرادی که در این زمینه موفق نبوده‌اند و یا شکست خورده‌اند هم صحبت کرد و نسبت به علل شکست آنها هم اطلاعات به دست آورد و آن اشتباهات را تکرار نکرد. شرکت در گفتگوهای آنلاین در این زمینه هم می‌تواند مفید باشد زیرا می‌توان از مشتریان و کاربران نیاز سنجی کرد. داشتن اطلاعات کافی در مورد یک کسب و کار در رسیدن به بازار هدف بسیار مهم است.

مکان راه اندازی فست فود

در منطقه‌ای که قرار است فست فود راه‌اندازی شود باید مشخص گردد که مشتریان آن منطقه تا چه حد امکان خرید دارند و قیمت در نظر گرفته شده برای محصولات چقدر برای مشتریان آن محدوده معقول و مناسب است. بهتر است در مورد مکان‌های پرتردد و بالقوه هم تحقیق شود و اگر قرار است راه‌اندازی فست فود در حاشیه شهر انجام شود، بهتر است چه جاذبه‌هایی وجود داشته باشد که مشتریان جذب شوند و تمایل به خرید داشته باشند. 

راه اندازی فست فود را از کوچک به بزرگ شروع کنید

هر انسانی دارای آرزوهای بزرگ است و در تلاش برای تحقق این آرزوهاست، اما نباید فراموش کرد که برای تحقق آرزوهای بزرگ باید از مراحل ابتدایی و به صورت کوچک شروع کرد. ممکن است همه در ابتدای راه‌اندازی فست فود به یک پیشخوان بزرگ و همین طور داشتن یک رستوران زنجیره‌ای فکر کنند، اما شروع کردن کار از مراحل ابتدایی و کوچک بهتر است و مزیت‌هایی دارد؛ در ابتدا با همه‌ی مشکلات و کم و کاستی‌ها در این زمینه آشنا شد و هنگام شروع کار با وسعت بیشتر، آن‌ها را تکرار نکرد. مورد بعدی اینکه این امکان وجود دارد که با انتظارات و خواسته‌های مشتریان آشنا و برای توسعه کسب و کار آنها را در نظر گرفت.

نوشتن طرح کسب و کار قبل از راه اندازی فست فود

برای شروع یک کسب و کار جدید بهتر است بیزنس مدل و بیزینس پلن  هم در نظر گرفته شود. این مدل‌ها باعث بهبود روند کار و بهینه ‌سازی آن می‌شوند. در واقع با داشتن این مدل‌ها فکر کردن به ادامه‌ی روند کار و تمامی مسائل و مشکلاتی که ممکن است در ادامه ایجاد شود، راحت‌تر است. مزیت این کار این است که اگر قصد  جذب شریک و یا سرمایه گذار وجود داشته باشد با این مدل‌ها می‌توان به راحتی برنامه‌ی آینده را پیش رو داشت و شریک و سرمایه‌گذار را متقاعد کرد.

جست و جوی سرمایه برای شروع کار

همه‌ی کارها از ابتدا به سرمایه آنچنانی و یا وجود سرمایه گذار نیاز ندارند؛ مخصوصا وقتی کسب و کار کوچک باشد. در این حالت می‌توان کار را با یک وام کوچک شروع کرد. اگر در همان ابتدا هم به سرمایه نیاز بود می‌توان از طرح کسب و کار برای درخواست وام و برنامه‌های سرمایه گذاری استفاده کرد. سرمایه گذاران و وام دهندگان حق دارند همه چیز را در مورد ایده‌ی تجاری که قرار است بر روی آن سرمای‌گذاری کنند، بدانند. بهتر است تجهیزات ضروری خریداری شود و از خرید اضافی پرهیز گردد. تجهیزات آشپزخانه اولین چیزی است که باید در نظر گرفته شود.

حواستان به قوانین و استانداردها باشد

علاوه بر راه‌اندازی فست فود برای را‌ه‌اندازی هر کسب و کار دیگری نیز باید اصول و قوانین آن کسب و کار در نظر گرفته شود که می‌توان ثبت مجموعه و شرکت، دریافت مجوزات قانونی، قوانین مربوط به کارکنان تا قوانین بهداشت غذایی، و قوانین جدید مثل استعمال دخانیات و. را نام برد. درک و رعایت قوانین و مقررات و اامات قانونی، بر موفقیت یک فست فود و رستوران تاثیر زیادی دارد.

 

منبع:

https://news.akhbarrasmi.com/


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مرجع تخصصی اخبار استانی سنگ قیمتی Mary عاشــقان رمـــان Tiffany اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین نگارگران دیجیتال Beny امیر قره چاهی روشهای درمانی